ΚΑΙ....ΜΑΛΑΚΑΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ...
Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ!
Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΗ......ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ,ΦΥΣΙΚΑ.....ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΆΝΕΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΣΤΙΣ ΠΡΏΤΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΈΣ ΤΟΥ...
ΚΑΙ ΟΜΩΣ,ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ,ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΣΕΤΕ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ...ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΞΑΝΑΖΗΤΗΣΩ ΠΟΤΕ...😊
ΔΩΤΗΡΑ ΔΥΝΑΜΕΩΝ,
ΔΩΤΗΡΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΪΚΩΝ ΝΟΗΜΑΤΩΝ ΠΛΉΡΩΝ!>>...υμνούσαν οι πρόγονοί μας τον μέγιστο θεό του Ολύμπου! (ύμνος Καλλίμαχου εις Δία)
<<Οι αρχαίοι πρόγονοί μας ωμιλούσαν αινιγματικά δι'όσας γνώσεις κατείχον περί της φύσεως των πραγματών και ανεμείγνυον πάντοτε στις συζητήσεις τον μύθον...>>...επισημαίνει ο Στράβων.
Την ίδια γνώμη είχαν και οι άλλοι αρχαίοι,όπως ο ΠΑΛΑΙΦΑΤΟΣ,επικός ποιητής,παλαιότερος του Ομήρου, (έργο "Περί απίστων",/απίστευτων ιστοριών) και ο ιστορικός περιηγητής ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ,ο οποίος μελέτησε τους μύθους και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι :<<ΟΙ ΘΕΩΡΟΥΜΕΝΟΙ ΣΟΦΟΙ ΕΚ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΕΛΕΓΑΝ ΕΥΘΕΩΣ ΤΑΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΛΛΑ ΔΙ ΆΙΝΙΓΜΑΤΩΝ,ΚΑΙ ΟΣΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ...Κ.Ρ.Ο.Ν.Ο.Ν...ΣΥΜΠΕΡΑΝΑ ΟΤΙ ΥΠΟΚΡΥΠΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑΝ ΣΟΦΙΑΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ>>..........
ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΟΝΟ ΕΞ ΑΥΤΩΝ....
Κατά τον Θέωνα <<Ο ΜΥΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΗΓΗΣΙΣ ΨΕΥΔΟΦΑΝΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΚΡΥΠΤΕΙ ΚΑΠΟΙΑΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ>>...
Ο ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ (Βούσιρις 38 και 39) στρέφεται αγανακτισμένος εναντίων εκείνων...κατά του Ομήρου,κυρίως , οι οποίοι :<<...ΕΓΡΑΨΑΝ ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ...ΟΤΙ ΜΟΙΧΕΥΟΥΝ,ΟΤΙ ΚΛΕΒΟΥΝ,ΟΤΙ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ,ΟΤΙ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ...ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ...ΚΑΙ ΟΤΙ ΛΥΠΑΤΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΓΙΑ ΟΣΑ ΞΕΣΤΟΜΙΣΑΝ>>...
Ο Πλάτων (Πολιτεία,377 εξ) ζητούσε να απαγορευθεί η διήγηση των ψευδομύθων διότι :<< ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΤΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΟΗΤΟΥΣ>>........
Ο μύθος για τον Κρόνο,που καταβροχθίζει τα παιδιά του ήταν πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους προαιώνιους εχθρούς των Ελλήνων,τους εβραίους "πατέρες" της εκκλησίας όπως ο Τατιανός,ο Θεόφιλος,ο Ευσέβιος και για πολλούς άλλους,να διασύρουν την πατρώα μας θρησκεία....Χρησιμοποιήθηκε ΚΑΤΆ ΚΌΡΟΝ (το τονίζω) και χωρίς την αλληγορική του ερμηνεία. Και αποτέλεσε το όπλο στα χέρια αυτών που είχαν διεξάγει τον "αντι-ειδωλολατρικό" αγώνα,δηλαδή τον ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ!...
Ο Κρόνος,γιος του Ουρανού και της Γης,υπήρξε βασιλεύς κοσμοκράτωρ κατά την πρώτη περίοδο του ανθρώπινου γένους,την ΧΡΥΣΗ ΕΠΟΧΗ. Υπήρχε δήθεν κάποιος χρησμός,που έλεγε ότι ένα απο τα παιδιά του θα τον εκθρονίσει βιαίως.Γι'αυτό όποιο γεννιόταν το καταβρόχθιζε...Γλύτωσε μόνο ο Δίας...λέει ο μύθος...
Ο μύθος λέει κι άλλα πολλά...
ΑΛΛΑ Ο ΜΥΘΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ!!!
Υποκρύπτει ωστόσο σοφώτατη αλήθεια με αλληγορική διατύπωση.
Στην προκειμένη περίπτωση ο μύθος συμβολίζει τα εξής:
Σύμφωνα με ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΟ ΟΡΦΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ (που είναι ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ!) ο Κρόνος είναι ο "ΠΑΤΗΡ ΤΟΥ ΑΙΏΝΟΣ",δηλαδή ο Χ.Ρ.Ο.Ν.Ο.Σ !!!
Είναι η "ΓΕΝΝΗΣΙΣ και η ΦΘΟΡΑ της ΦΥΣΕΩΣ" και όλων των πραγμάτων. (Ορφικά "Υμνος Κρόνου",στιχ.5 και 7).
Σύμφωνα με τον Ορφικό ύμνο και κυρίως με την ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ,ο Κρόνος είναι η ονοματοποίηση του Χρόνου!
Ο Χρόνος στην αέναη ροή του δημιουργεί - γεννά τα πλάσματά του,(τα παιδιά του) ,τα οποία στο διάβα του χρόνου τα αφανίζει...Είναι αυτό που λέγεται ότι <<ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΒΡΟΧΘΙΖΕΙ Ο ΠΑΝΔΑΜΆΤΟΡ ΧΡΟΝΟΣ>>....
Οι παλαιοί μας έδωσαν και την ετυμολογία της λέξης Κρόνος:
Κατά τον ΣΑΛΛΟΥΣΤΙΟΝ (Περί θεών και κόσμου,4,1) ο μύθος εννοεί ότι ο Θεός Κρόνος είναι ΝΟΥΣ...ΝΟΕΡΟΟΣ...Κάθε νους θνήσκοντος ανθρώπου (ΓΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ) ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ Σ'ΑΥΤΟΝ...ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ!!!
Έτσι ανακαλούνται τα τέκνα ,τα οποία συμβολικά τα "καταβροχθίζει"....
Κοινώς,ο Κρόνος σημαίνει <<ΚΟΡΟ-ΝΟΥΣ>>...αυτός που ΠΡΟΝΟΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ,γι αυτό λέγεται ότι καταπίνει τα παιδιά του(δημιουργήματά του)...
Η λέξη ,λοιπόν, Κρόνος είναι σύνθετη...ΕΚ ΤΩΝ ΚΟΡΟΣ ΝΟΥΣ = ΚΟΡ=ΝΟΣ===ΚΡΟΝΟΣ...όπου:
ΚΟΡΌΣ σημαίνει το ΚΑΤΑ ΚΌΡΟΝ (που είχα αναφέρει στην αρχή της ανάρτησης) ο ΠΛΉΡΗΣ,ο ΚΑΘΑΡΟΣ...ΚΟΡΟΣ ΓΑΡ Ο ΚΑΘΑΡΟΣ...και ΚΡΟΝΟΣ =ΚΑΘΑΡΟΣ ΝΟΥΣ.(Εξηγήσεις εις Ησίοδου Θεογονίαν)...
Σύμφωνα με τον Δημοσθένη γινόταν τη νύκτα της Εαρινής Ισημερίας (12η μέρα του Εκατομβαιώνος).
Στην Ολυμπία, η εορτή τελούνταν από τους αποκαλούμενους "Βασιλείς" ιερείς μέσα στο Κρόνιον Ιερό κι έπειτα πραγματοποιούνταν θυσία στον Κρόνιο Λόφο.
Στην Αθήνα ο εορτασμός γινόταν προς τιμή του Κρόνου και της Ρέας και διαρκούσε μια ημέρα. Η ημέρα αυτή ήταν αργία, αφού οι δημόσιες εργασίες (ή οι δημόσιες υπηρεσίες όπως θα λέγαμε σήμερα) παρέμεναν κλειστές και η βουλή δεν συνεδρίαζε.
Στο Κρόνιον Ιερό, στον Ιλισό, κοντά στο Ναό του Ολυμπίου Διός, τελούνταν οι ευχαριστήριες θυσίες για το τέλος της συγκομιδής. Σύμφωνα με τον Φιλόχορο ο βωμός αυτός είχε χτιστεί από τον Κέκροπα.
Ο Κρόνος λατρευόταν επίσης στη Χαιρώνεια, στο Πήλιο, στη Θήβα, στην Αρκαδία, καθώς και στα παράλια της Μικράς Ασίας.
Κλείνοντας,θα ήθελα να πω πως οι πολέμιοι του Ελληνισμού διαστρεύλωσαν την αλληγορική σημασία των μύθων.Παραμόρφωσαν αυτόν τον αστείρευτο θυσαυρό γνώσεων και επινοήσεων που περιέχει η αρχαία Ελληνική μυθολογία....
Αν και γιατί χρησιμοποιώ τον παρελθοντικό χρόνο;....
Ο πόλεμος εναντίων του Ελληνισμού μαίνεται στις μέρες μας ακόμα πιο ανελέητος. Το διαδίκτιο προσφέρει σε μεγάλη αφθονια κείμενα και άρθρα που σκοπό έχουν να αποβλακώσουν τελείως τον Έλληνα...Θα πείτε,ΠΟΣΟ ΠΙΑ;;;
Και όμως!!!!
Χτες στην ανάρτηση ενός ...φίλου,που έγραψε ΤΑ ΑΙΣΧΗ περί Κρόνου..άφησα ένα σχόλιο,ζητώντας του να γράψει κάποια παραπομπή απο αρχαίο κείμενο να στηρίζει τα λεγόμενά του...Έστω ΜΊΑ!!!..."Δεν υπάρχουν", λέει...
Διέγραψε το σχόλιό μου και με μπλόκαρε...
Εγώ,πάντως "μίλησα" με παραπομπές!Και αφιέρωσα αρκετό χρόνο να πληκτρολογήσω αυτο κείμενο,εκτός απο πληροφορίες για τις γιορτές,που επικόλλησα με τον γνωστό σε όλους πια τρόπο της αντιγραφής και επικόλλησης.😊
Όσοι απο'σας ,φίλοι μου,που έχω "καρφιτσώσει" 😊😉στην ανάρτησή μου δεν συμφωνείτε με το περιεχόμενό της,έχετε την δυνατότητα να με διαγράψετε απο φίλη ή ακόμα και να με μπλοκάρετε....Προκαταβολικά σας ζητώ συγνώμη.Ίσως κάποιοι να είστε και θερμοί υποστηρικτές της θεόμουρλης θεωρίας περί "σατανικής,κρόνιας λατρείας" και να βάλατε λάικ σ'εκεινη την ανάρτηση...Ελπίζω να μην είστε πολλοί...😁😁😁
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου