Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

Οι χαώδεις διαφορές του Έλληνα με τον Ελληνοέλληνα, Δ. Λιαντίνης

Όταν είσαι μέσα στο μάτι του κυκλώνα, είναι δύσκολο νά ‘χεις εικόνα για τα γύρω σου…
Από το βιβλίο του Λιαντίνη: «ΓΚΕΜΜΑ»
Ο «Ελληνοέλληνας»
Όλα καλά και περίκαλα τά ‘χουμε με την πατρίδα. Με το έθνος, την ιστορία μας, και τους «αρχαίους ημών πρόγονοι». Μόνο που ξεχάσαμε ένα. Πως εμείς οι νέοι με τους αρχαίους έλληνες έχουμε τόσα κοινά, όσα ο χασαποσφαγέας με τις κορδέλες, και η μοδίστρα με τα κριάρια. Κι από την άλλη φουσκώνουμε και κορδώνουμε, και ταρτουφίζουμε για «τσι γενναίοι προγονοί» σαν τι;
Όπως εκείνος ο τράγος του Σικελιανού – που εσήκωνε το απάνω χείλι του, εβέλαζε μαρκαλιστικά, και οσφραινότανε όλο το δείλι την αρμύρα στη θάλασσα της Κινέττας. Αλλίμονο. Η δάφνη κατεμαράνθη. Έτσι δεν εψιθύριζε ο Σολωμός στο Διάλογο κλαίγοντας; Η δάφνη κατεμαράνθη… Όταν είσαι μέσα στο μάτι του κυκλώνα, είναι δύσκολο νά ‘χεις εικόνα για τα γύρω σου. Και ζώντας μέσα στη χώρα δεν έχουμε εικόνα για τη σημερινή Ελλάδα.
liantini-ellinas-1
Αρχές του 1993 έγινε μια εκδήλωση στο Παρίσι από έλληνες καλλιτέχνες για την ασβολερή Κύπρο. Εκείνο το θαλασσοφίλητο νησί. Εκεί, ένας δημοσιογράφος ερώτησε τρεις τέσσερες έγκριτους έλληνες που ζουν μόνιμα στη Γαλλία μια ερώτηση καίρια: «Για ειπέτε μου, τους είπε, εσείς που όντας μακρυά από την Ελλάδα βλέπετε με άλλο μάτι, το αληθινό του νοσταλγού και του πάσχοντα. Με το μάτι του Οδυσσέα. Τι γνώμη έχει το παγκόσμιο κοινό για τη σύγχρονη Ελλάδα; Τη βλέπει τάχατες και τη νομίζει όπως εμείς εκεί κάτου στο Κακοσάλεσι και την Αθήνα;»
Η απόκριση που του δώσανε και οι τέσσερες ξαναζωντάνεψε, τίμιε αναγνώστη, τις σπαθιές που δίνανε οι ντελήδες του Κιουταχή στη μάχη του Ανάλατου. Όταν πια είχε πέσει ο τρανός Καραϊσκάκης.: «Ποια Ελλάδα, μακάριε άνθρωπε», του είπανε. «Μιλάς για ίσκιους στη συννεφιά. Και για σύννεφα στην αιθρία. Για τον έξω κόσμο Ελλάδα δεν υπάρχει. Κανείς δε την ξέρει, κανείς δεν τη μελετάει, κανείς δεν τη συλλογάται. Δεν άκουσες το παλιό μοιρολόι;
«Κλάψε με, μάνα, κλάψε με, Και πεθαμένο γράψε με»…
Άκουσε λοιπόν, και μάθε το. Και κει που θα γυρίσεις, να το ειπείς και να το μολογήσεις. Η Ελλάδα είναι σβησμένη από τον κατάλογο των εθνών. Αν στείλει κάποτε στους ξένους κανένα παράπονο ή κανένα παρακαλετό, το συζητούν πέντε δέκα άνθρωποι της διπλωματίας σε κάποιο γραφείο, και παίρνουνε την απόφαση, όπως εμείς παραγγέλνουμε καφέ στο καφενείο και στα μπιλιάρδα.»
Αυτή είναι η εικόνα που έχουνε οι ξένοι για την Ελλάδα. Κι ο σουλτάνος το γομάρι δεν ξέρει τι του γίνεται. Έτσι δεν είπε ο πασάς της Σκόντρας, όταν ακούστηκε ότι οι ραγιάδες σηκωθήκανε στο Μοριά; Τώρα γυρίστηκε η τάξη. Σουλτάνος είναι ο έλληνας πολιτικός.
Λάβε τη σύγχρονη Ελλάδα σαν ποσότητα και σαν ποιότητα, για να μιλήσουμε με «κατηγορίες». Κι έλα να μας περιγράφεις τι βλέπεις. Σαν ποσότητα πρώτα. Αν αντικρύσουμε τον πληθυσμό της γης σε κλίμακα μικρογραφική ένα προς πέντε εκατομμύρια, 1: 5 χ ΙΟ6, θα βρούμε πως ο πληθυσμός του πλανήτη μας είναι ένα χωριό από χίλιους κατοίκους. Ανάμεσα σ’ αυτούς τους χίλιους οι έλληνες είμαστε δύο άνθρωποι, που τρεκλοπατάμε και αρκουδίζουμε μέσα στο πλήθος.
Ζαλισμένοι και φουκαράδες ξετρέχουνε να συναντηθούν μεταξύ τους. Αν τα καταφέρουν να μη σκυλοφαγωθούν, ζητούν να συνεννοηθούν με τους άλλους. Σε μια γλώσσα που δε μιλιέται, και σε μια γραφή που δε διαβάζεται. Λίγο μουστάκι, λίγο πρικοιούλι, χρώμα τέτζερη αγάνωτου, ζουνάρι, βέλεσι, φούντα, κι αμάν αμάν. Σερβιτόροι και αγωγιάτες όλοι μας. Και κακοί σαράφηδες του μάρμαρου, του ήλιου, και της θάλασσας.
liantini-ellinas-2
Σαν ποιότητα ύστερα. Είμαστε ένας λαός χωρίς ταυτότητα. Με μια ιστορία που ο ίδιος τη νομίζει λαμπρή. Και απορεί, πώς και δεν πέφτουν οι ξένοι ξεροί μπροστά στο μεγαλείο της. Οι ξένοι όμως, σαν συλλογιούνται την ελληνική ιστορία, την αρχαία εννοώ, γιατί για τη νέα δεν έχουν ακούσει, και βάλουν απέναντι της εμάς τους νεοέλληνες, φέρνουν στο μυαλό τους άλλες παραστάσεις. Φέρνουν στο μυαλό τους κάποιους καμηλιέρηδες που περπατούν στο Καρνάκ και στη Γκίζα. Τι σχέση ημπορεί νά ‘χουν, συλλογιούνται, ετούτοι οι φελλάχοι του Μισιριού σήμερα με τους αρχαίους Φαραώ, και το βασιλικό ήθος των πυραμίδων τους;
Την ίδια σχέση βρίσκουν οι ξένοι στους σημερινούς έλληνες με τους αρχαίους. Οι θεωρίες των διάφορων Φαλμε-ράυερ έχουν περάσει στους φράγκους. Εμείς θέλουμε να πιστεύουμε ότι τους αποσβολώσαμε με τους ιστορικούς, τους γλωσσολόγους, και τους λαογράφους μας. Λάθος. Κρύβουμε το κεφάλι με το λιανό μας δάχτυλο. Και βέβαια. Πώς μπορούσε να γίνει αλλιώς, αφού ο μέγας γλωσσολόγος Γ. Χατζιδάκις έλεγε αυτά που έλεγε, -ορθά- κι από την άλλη έβριζε το Σολωμό μας αγράμματο, και τη γλώσσα του σκύβαλα και μαλλιαρά μαλλιά;
Σχέση με τους αρχαίους έλληνες έχουμε εμείς, λένε οι γάλλοι, οι εγγλέζοι και οι γερμανοί. Εμείς, που τους ανακαλύψαμε, τους αναστυλώσαμε, τους εξηγήσαμε. Για τους ευρωπαίους οι νεοέλληνες είμαστε μια δράκα ανθρώπων απρόσωπη, ανάμεσα σε βαλκανιλίκι, τουρκο-λογιά και αράπηδες. Είμαστε οι «ορτοντόξ»…
Με το ρούσικο τυπικό στη γραφή, με τους κουμπέδες και τους τρούλλους πάνω από τα σπίτια των χωριών μας, με ακτινογραφίες σωμάτων και σκουληκόμορφες φιγούρες αγίων στους τοίχους των εκκλησιών. Οι ευρωπαίοι βλέπουνε τους πολιτικούς μας να ψηφίζουν στη Βουλή να μπει το «ορθόδοξος» στην ευρωπαϊκή μας ταυτότητα, κατά τη διαταγή των παπάδων, και κοιτάνε ανακατωμένοι και ναυτιάζοντας κατά το θεοκρατικό Ιράν και τους Αγιατολάχους. Τέτοιοι οι βουλευτές μας, ακόμη και της Αριστεράς. «Αυτοί οι πολιτικοί, αυτοί οι βουλεπταί εκατάστρεψαν το έθνος». Έτσι γράφει ο Παπαδιαμάντης.
Θέλεις νά ‘χεις πιστή την εικόνα του νεοέλληνα; Λάβε το ράσο του γύπα και του κόρακα. Λάβε τις ασπιδωτές κοιλιές των ιερέων, το καλυμμαύκι Μακαρίου Β’ της Κύπρου. Και τα γένεια τα καλογερικά, που κρύβουν το πρόσωπο, καθώς άκοσμοι αγκαθεροί φράχτες τους αγρούς. Και τις κουκουλωμένες καλόγριες, την άλλη έκδοση του φερετζέ της τούρκισσας, και έχεις το νεοέλληνα φωτογραφία στον τοίχο. Απέναντι σε τούτη τη μελανή και γανιασμένη φοβέρα, φέρε την εικόνα του αρχαίου έλληνα, για να μετρήσεις τη διαφορά.
Φέρε τις μορφές των νέων σωμάτων, τις ευσταλείς και τις διακριτές. Να ανεβαίνουν από την Ολυμπία και τους Δελφούς, καθώς λευκοί αργυρόηχοι κρότοι κυμβάλων. Τους ωραίους χιτώνες τους χειριδωτούς, και τα λευκά ιμάτια τα πτυχωτά και τα ποδήρη. Τα πέδιλα από δέρματα μαροκινά, αρμοσμένα στις δυνατές φτέρνες.
liantini-ellinas-5
Φέρε την εικόνα που μας αφήσανε οι γυναίκες της αρχαίας Ελλάδας. Οι κοντυλογραμμένες, με τις λεπτές ζώνες, τον κυανό κεφαλόδεσμο, και το ζαρκαδένιο τόνο του κορμιού. Οι ελληνίδες του Αργούς και της Ιωνίας, οι λινές και οι φαινομηρίδες. Τρέχουνε στα όρη μαζί με την Αταλάντη. Και κοιμούνται στα κοιμητήρια σαν την Κόρη του Ευθυδίκου.
Όλες και όλοι στηριγμένοι χαρούμενα σε κάποια μαρμάρινη στήλη, σ’ ένα λιτό κιονόκρανο, σε μια κρήνη λευκή της Αγοράς. Με περίγυρα τους ωραίους γεωμετρημένους ναούς, αναπαμένους στο φως και στην αιθρία. Άνθρωποι, και θεοί, και αγάλματα ένα.
Όλα ετούτα, για να συγκρίνεις την παλαιή και τη νέα Ελλάδα, να τα βάλεις και να τα παραβάλεις. Και στήσε τον Φράγκο από δίπλα, να τα κοιτάει και να τα αποτιμά. Με το δίκιο του θά ‘χει να σου ειπεί: «άλλο πράμα η μέρα και το φως, και άλλο η νύχτα και οι μαύροι βρυκολάκοι». Δε γίνεται να βάλεις στο ίδιο βάζο υάκινθους και βάτα.
Και κάπου θα αποσώσουν επιτιμητικά την κρίση τους:
– Ακούς αναίδεια; Να μας ζητούν κι από πάνω τα ελγίνεια μάρμαρα. Ποιοι μωρέ; Οι χριστιανοχομεΐνηδες;
Αλλά είναι καιρός από τις ασκήσεις επί χάρτου να περάσουμε στα πεδία των επιχειρήσεων. Να κοιτάξουμε την πυρκαγιά που αποτεφρώνει το σπιτάκι μας. Γιατί είμαστε σβησμένοι από τον κατάλογο των εθνών; Γιατί η Μακεδονία γίνεται Σκόπια, η Κύπρος γίνεται τουρκιά, το Αιγαίο διεκδικιέται ως το mare nostrum των Οθωμανών; Γιατί ο πρόεδρος της Τουρκίας είπε πρόσφατα στην Αθήνα, ότι είμαστε μια επαρχία του παλιού οθωμανικού κράτους, που αποσχίσθηκε και πρέπει να μας ξανα-προσαρτήσουν;
Γιατί ο Μπερίσα της Αλβανίας έχει να λέει πως οι έλληνες κάνουν διπλωματία που έρχεται από το Μεσαίωνα και τους παπάδες; Γιατί ο Αλέξανδρος βαφτίζεται Ισκεντέρ, και ο Όμηρος Ομέρ Βρυώνης; Γιατί οι διακόσιες χιλιάδες έλληνες της Πόλης γίνανε χίλιοι, και οι τούρκοι της Δυτικής Θράκης θρασομανούν, και γίνουνται όγκος κακοήθης που ετοιμάζει μεταστάσεις;
Γιατί δύο από τους πιο σημαντικούς ποιητές μας, ο μέτριος Σεφέρης κι ο μεγάλος Καβάφης, καταγράφουνται στις διεθνείς ανθολογίες και τους ποιητικούς καταλόγους μισό έλληνες μισό τούρκοι; Γιατί όλα τα αυτονόητα εθνικά μας δίκαια ευρωπαίοι και αλβανοί, βούλγαροι και εβραίοι, ορθόδοξοι και ρούσοι, τούρκοι και βουσμανοαμερικανοί τα βλέπουν σαν ανόητες και μίζερες προκλήσεις, σαν υλακές και κλεφτοεπαιτείες; Ποια τύφλωση μας φέρνει να μη βλέπουμε ότι στα μάτια των ξένων εκαταντήσαμε πάλι οι παλαιοί εκείνοι γραικολιγούρηδες; Οι esurientes graeculi του Γιουβενάλη και του Κικέρωνα;
Το πράγμα έχει και περιγραφή και ερμηνεία. Μέσα στη χώρα, μέσα στην παιδεία δηλαδή και την παράδοση μας, εμείς περνάμε τους εαυτούς μας λιοντάρια, εκεί που οι έξω από τη χώρα μας βλέπουνε ποντίκια. Θαρρούμε πως είμαστε τα παιδόγγονα του Αριστοτέλη και του Αλέξανδρου. Οι ξένοι όμως σε μας βλέπουνε τις μούμιες που βρεθήκανε σε κάποια ασήμαντα Μασταβά. Γιατί; Τα διότι είναι πολλά. Όλα όμως συρρέουν σε μια κοίτη. Σε μια απλή εξίσωση με δύο όρους και ένα ίσον. Είναι ότι: νεοέλληνες ίσον ελληνοεβραίοι.
Αν εφαρμόσουμε αυτή την εξίσωση στα πράγματα, θα μας δώσει δύο γινόμενα. Το πρώτο είναι ότι ζούμε σε εθνική πόλωση. Το δεύτερο, ακολουθία του πρώτου, ότι ζούμε χωρίς εθνική ταυτότητα. Ότι οι νεοέλληνες είμαστε ελληνοεβραίοι σημαίνει το εξής: ενώ λέμε και φωνάζουμε και κηρύχνουμε ότι είμαστε έλληνες, στην ουσία κινιόμαστε και υπάρχουμε και μιλάμε σα να είμαστε εβραίοι. Αυτή είναι η αντίφαση. Είναι η σύγκρουση και η αντινομία που παράγει την πόλωση. Και η πόλωση στην πράξη γίνεται απώλεια της εθνικής ταυτότητας. Και το τελευταίο τούτο σημαίνει πολλά.
liantini-ellinas-3
Στην πιο απλή διατύπωση, σημαίνει νά ‘σαι τουρκόγυφτας, και να ζητάς να σε βλέπουν οι άλλοι πρίγκιπα. Σημαίνει νά ‘σαι η μούμια των Μασταβά, και να ζητάς από τους ευρωπαίους να σε βλέπουν ιδιοκτήτη της Ακρόπολης. Σημαίνει να σε θωρείς λιοντάρι, και οι ξένοι να σε λογαριάζουνε πόντικα. Απώλεια της εθνικής ταυτότητας είναι να σε βλέπουν οι άλλοι αρκουδόρεμα, και συ να τους φωνάζεις πως ντε και καλά είσαι η Ολυμπία. Και ύστερα να τους ζητάς Ολυμπιακούς αγώνες στην καλογρέζα. Χλευαστικό του καλογριά.
Είναι μεγάλη ιστορία να πιαστώ να σε πείσω, ότι οι νεοέλληνες από τους αρχαίους έχουμε μόνο το τομάρι που κρέμεται στο τσιγκέλι του σφαγέα, θέλει κότσια το πράμα. Θέλει καιρό και κόπο. Θέλει σκύψιμο μέσα μας, και σκάψιμο βαθύ. Και κυρίως αυτό: θέλει το μεγάλο πόνο.
Θα σε καλέσω όμως σ’ έναν απλό περίπατο. Θα κάνουμε ένα πείραμα, που λένε οι φυσικοί. Για νά ‘χουμε αποτέλεσμα έμπεδο. Και η γνώση που θα κερδίσουμε νά ‘ναι σίγουρη. Θα επιχειρήσουμε μια στατιστική έρευνα. Θα διατρέξουμε τη χώρα απ’ άκρη σ’ άκρη. Θα ρωτήσουμε νεοέλληνες απ’ όλες τις τάξεις και όλα τα επίπεδα. Γυναίκες και άντρες, γερόντους και παιδιά, αγράμματους και επιστήμονες, φτωχούς και πλούσιους να μας ειπούν τι γνωρίζουν για την αρχαία Ελλάδα. Ζητούμε μια γνώση σοβαρή και υποψιασμένη. Όχι φολκλόρ και γραφικότητες.
Όχι δηλαδή ο Ηρακλής μωρό έπνιξε τα φίδια· ότι ο Αρχιμήδης εχάραζε κύκλους στην άμμο- ούτε τάν ή επί τάς, μέτρον άριστον και τον Μινώταυρος στην Κρήτη. Αλλα να μας ειπούνε, δηλαδή, αν έχουνε ακουστά τα ονόματα Εμπεδοκλής, Αναξίμανδρος, Αριστόξενος ο Ταραντίνος, Διογένης Λαέρτιος, Αγελάδας, Λεύκιππος, Πυθαγόρας ο Ρηγίνος, Πυθέας.
Να μας ειπούνε, πόσοι φιλόλογοι, έξω από τα σχολικά κολυβογράμματα, έχουν διαβάσει στο πρωτότυπο τρεις διάλογους του Πλάτωνα, δύο Νεμεόνικους του Πινδάρου, την Ωδή στην αρετή του Αριστοτέλη, έναν Ομηρικό Ύμνο. Να μας πουν αν ξέρουν ότι στη διάλεξη του για την αρετή ο Πλάτων έκαμε στους ακροατές του ένα μάθημα γεωμετρίας, ότι η Ακρόπολη των Αθηνών είναι δωρικό, και όχι ιωνικό καλλιτέχνημα, ότι η διδασκαλία τραγωδίας στο θέατρο ήταν κήρυγμα από άμβωνος, ότι η θρησκεία των ελλήνων ήταν αισθητική προσέγγιση των φυσικών φαινομένων.
Δε νομίζω, αναγνώστη μου, ότι σε όλα αυτά τα επίπεδα η έρευνα μας θα δώσει ποσοστά γνώσης και κατοχής σε βάθος του κλασικού κόσμου από τους νεοέλληνες που να υπερβαίνουν τους δύο στους χίλιους.
Τι φωνάζουμε τότε, και φουσκώνουμε, και χτυπάμε το κούτελο στο μάρμαρο ότι είμαστε έλληνες; Για το θεό δηλαδή. Παράκρουση και παραφροσύνη…
Θα μου ειπείτε:
– Μήπως και οι ευρωπαίοι γνωρίζουν σε τέτοιο βάθος την αρχαία Ελλάδα;
Θα σας ειπώ:
-Όχι. Αλλά οι ευρωπαίοι δεν καυχιούνται ότι είναι έλληνες, όπως εμείς. Καυχιούνται ότι είναι γάλλοι, και ιταλοί, και βέλγοι.
Γιατί αυτό είναι στην ουσία της η αρχαία Ελλάδα. Δεν είναι τα πασουμάκια του Ηρακλή στο παλάτι της Ομφάλης. Ούτε ο Οδυσσέας με το παλούκι του στη σπηλιά του Κύκλωπα. Η αρχαία Ελλάδα είναι ένας πολιτισμός ασύγκριτος. Μια κοσμοθεωρία πλήρης. Ένας τρόπος ζωής ολοκληρωμένος και τέλειος. Είναι η πιο κοντά στη φύση και στη φυσική αϊδιότητα κοινωνία, που έσωσε να δημιουργήσει ο άνθρωπος.
Δεν είναι τυχαίο που λέξεις ελληνικές, όπως μουσική, θέατρο, οργασμός, φιλοσοφία, μαθηματικά, φυσική, δημοκρατία, γεωμετρία, πολιτική, περάσανε σε όλες τις γλώσσες των εθνών του OHE σήμερα. Και με τις λέξεις αυτές ζουν και δηλώνουν τις βαθύτερες ουσίες του ανθρώπινου βίου τα δισεκατομμύρια του πλανήτη.
Δεν είναι τυχαίο, που όχι μόνο ο πλανήτης αλλά και ο ουρανός, το σύμπαν ολόκληρο είναι κατάσπαρτο με τις ελληνικές λέξεις και με τα ελληνικά γράμματα που ονομάζουν διεθνώς τους αστερισμούς, και τους φωτεινότερους αστέρες του κάθε αστερισμού. Κοίτα πρόχειρα το εξώφυλλο της «Γκέμμας».
liantini-ellinas-4 resize
Όχι. Δεν είναι καθόλου τυχαίο. Εκείνο που είναι τυχαίο, είναι πως ο λαός που κατοικεί σήμερα στη χώρα που παλαιά την εκατοίκησαν οι έλληνες, ονομάζουνται έλληνες. Η έρευνα μας έδειξε ότι μόνο έλληνες δεν είναι. Γιατί τους έλληνες ούτε τους βλέπουν ούτε τους γνωρίζουν.
Από το Ελληνικό ερχόμαστε στό Εβραίικο. Ερωτάμε το ίδιο στατιστικό δείγμα, το ευρύ και το πλήρες, αν έχουν ακουστά τα ονόματα Μωϋσής, Αβραάμ, Ησαΐας, Ηλίας με το άρμα, Νώε, Βαφτιστής, Εύα η πρωτόπλαστη, Ιώβ, ο Δαναήλ στο λάκκο, η Σάρα που γέννησε με εξωσωματική. Και όχι μόνο τα ονόματα, αλλά και τις πράξεις ή τις αξίες που εκφράζουν αυτά τα ονόματα.
Υπάρχει γριά στην επικράτεια που να μην τους ξεύρει τούτους τους εβραίους; Δεν υπάρχει ούτε γριά, ούτε ορνιθοκλόπος στις Σποράδες, ούτε κλεφτογιδάς στην Κρήτη. Εδώ τα ποσοστά αντιστρέφουνται. Στους χίλιους νεοέλληνες τα ναι γίνουνται ενιακόσια τόσα, και τα όχι δύο. Και δεν ξεύρουν μόνο τα ονόματα, αλλά είναι έτοιμοι να σου κάνουν αναλύσεις στην ουνιβερσιτά και στην ακαντέμια για τις ηθικές και άλλες αξίες που εκφράζει το κάθε όνομα.
Μ’ ένα λόγο, ο μέγας και ο βαθύς εβραίικος πολιτισμός -δεν ειρωνεύομαι, κυριολεκτώ- μέσα από τη χριστιανική του μετάλλαξη, κι αυτή πια δεν είναι ούτε μεγάλη ούτε βαθιά, πέρασε ως το μυελό των οστών και στη διπλή σπείρα του DNA όλων των νεοελλήνων. Ένα μόνο δε γνωρίζουν. Ότι ο σπουδαίος αυτός πολιτισμός είναι εντελώς αντίθετος με τον πολιτισμό της κλασικής Ελλάδας. Το αρνί και ο λύκος. Ο πάμφωτος ναός της Αφαίας στην Αίγινα, και το μονύδριο της αγίας Ελεούσας στο νησί της λίμνης των Ιωαννίνων, με την αγράμματη καλόγρια που κυνηγά τις έγκυες και τις λεχώνες, γιατί ‘ναι μαγαρισμένες, λέει.
Έλληνες θα ειπεί δύο και δύο τέσσερα στη γη. Όχι δύο και δύο είκοσι δύο στον ουρανό.
Έλληνες θα ειπεί να τελείς στους νεκρούς τις χοές της Ηλέκτρας. Όχι κεριά στους νεκρόλακκους, και δηνάρια στο σακούλι του τουρκόπαπα.
Έλληνες θα ειπεί να προσκυνάς τακτικά στους Δελφούς το «γνώθι σαντόν». Όχι να κάνεις την εξομολόγηση στους αγράμματους πνευματικούς και στους μαύρους ψυχοσώστες.
Έλληνες θα ειπεί να σταθείς μπροστά στη στήλη του Κεραμεικού και να διαβάσεις το επιτύμβιο: «στάθί και οϊκτιρον». Σταμάτα, και δάκρυσε· γιατί δε ζω πιά. Κι όχι να σκαλίζεις πάνω σε σταυρούς κορακίστικα λόγια και νοήματα: προσδοκώ ανάσταση νεκρών.
Έλληνες θα ειπεί το πρωί να γελάς σαν παιδί. Το μεσημέρι να κουβεντιάζεις φρόνιμα. Και το δείλι να δακρύζεις περήφανα. Κι όχι το πρωί να κάνεις μετάνοιες στα τούβλα. Το μεσημέρι να γίνεσαι φοροφυγάς στο κράτος και επίτροπος στην ενορία σου. Και το βράδυ να κρύβεσαι στην κώχη του φόβου σου, και να ολολύζεις σα βερέμης.
Ακόμη κι ο Ελύτης, καθώς εγέρασε, τό ‘ριξε στους αγγέλους και στα σουδάρια. Τι απογοήτεψη…
Έλληνες θα ειπεί όσο ζεις, να δοξάζεις με τους γείτονες τον ήλιο και τον άνθρωπο. Και να παλεύεις με τους συντρόφους τη γη και τη θάλασσα. Και σαν πεθάνεις, να μαζεύουνται οι φίλοι γύρω από τη μνήμη σου, να πίνουνε παλιό κρασί, και να σε τραγουδάνε:
Τρεις αντρειωμένοι εβούλησαν να βγουν από τον Άδη,
Ένας το Μάη θέλει να βγει κι άλλος τον Αλωνάρη,
Κι ο Δήμος τ’ αγια-Δημητριού ν’ ανοίξει γιοματάρι.
Μια λυγερή τους άκουσε, γυρεύει να την πάρουν.
Κόρη, βροντούν τ’ ασήμια σου, το φελλοκάλιγό σου,
και τα χρυσά γιορντάνια σου, θα μας ακούσει ο Χάρος.
Δημήτρης Λιαντίνης (Αποσπάσματα απο το βιβλίο του «ΓΚΕΜΜΑ»)
Οι φωτογραφίες του άρθρου είναι από πίνακες του Τσαρούχη.
Πηγή: ellinikoarxeio.com


Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018

Το μάθημα των θρησκευτικών δεν είναι μάθημα.

Petros Papageorgiou (Πέτρος Παπαγεωργίου)
14 Οκτωβρίου του 2018
Περιμένοντας την απόφαση του ΣτΕ

Το μάθημα των θρησκευτικών δεν είναι μάθημα.

Μάθημα λέγεται η διδασκαλία ενός γνωστικού αντικειμένου. Δηλαδή διδάσκεται η ΓΝΩΣΗ του, η αντικειμενική περιγραφή του. Αμερόληπτα και χωρίς πρόθεση σύστασης ΠΙΣΤΗΣ σε ατεκμηρίωτα στοιχεία του αντικειμένου. Όταν όμως συμβαίνει το δεύτερο, όταν η διδασκαλία δεν παρέχει ούτε ίχνος αντικειμενικής γνώσης αλλά επιδιώκει να εμφυσήσει στα παιδιά αναπόδεικτη δογματική ΠΙΣΤΗ σε φυσικώς αδύνατους ισχυρισμούς, τότε δεν είναι μάθημα, είναι προπαγάνδα, είναι κατήχηση, είναι προσηλυτισμός. Έτσι λοιπόν η διδασκαλία των θρησκευτικών στο ελληνικό σχολείο δεν είναι και κακώς αποκαλείται μάθημα. Αντικειμενικό είναι, όταν περιγράφεις έναν μύθο, να λες ότι ΕΙΝΑΙ μεν μύθος αλλά ωφελούμαστε από κάποια αξιόλογα ίσως στοιχεία του και διδάγματά του. Κατήχηση και αποπλάνηση είναι να ισχυρίζεσαι ότι το μυθικό αφήγημα είναι εμπράγματο συμβάν του φυσικού κόσμου. Η διδασκαλία των θρησκευτικών στο ελληνικό σχολείο κάνει το δεύτερο, όχι το πρώτο. Γι αυτό και αποκαλείται – επιεικώς κι ευγενικά - "ομολογιακή" και όχι αντικειμενική, κριτική, πλουραλιστική.


Το "μάθημα" λοιπόν των θρησκευτικών ΕΙΝΑΙ ομολογιακό και κατηχητικό γιατί όλα τα αφηγήματά του τα παρουσιάζει, όχι όπως θα έπρεπε, ως ΔΟΞΑΣΙΕΣ της επικρατούσας θρησκείας του τόπου μας αλλά ως αναμφισβήτητες αντικειμενικές ΑΛΗΘΕΙΕΣ. Δηλαδή διδάσκει ανυπόστατα ψεύδη ως αλήθειες. Οι θρησκευτικοί μύθοι παρουσιάζονται ως αναμφισβήτητα ΑΛΗΘΗ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ. Και συνάγονται νοήματα και διδάγματα για τη ζωή ΜΕΣΑ από αυτό το παραμορφωτικό πρίσμα. ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ τα παιδιά ότι η αφοσίωση και εξάρτησή τους από την ιερή υπερφυσικότητα, και βέβαια από το κατεστημένο σύστημα των μεσολαβητών της, την Εκκλησία, θα κινητοποιεί "δυνάμεις" υπερκείμενες των φυσικών νόμων και παρεμβαίνουσες στην κανονικότητα της φυσικής λειτουργίας του κόσμου, ανάλογα με το βάθος της πίστης και την ένταση του προσκυνήματος… Επιδιώκεται να τα πιστέψουν τα παιδιά όλα αυτά και να επηρεάζεται η ζωή τους από την πίστη σε αυτά. Καθιστούν την πίστη τρόπο σκέψης για την παραπέρα ζωή τους. Η πίστη όμως στη θρησκεία εξιλεώνει και νομιμοποιεί την πίστη γενικώς, την πίστη σε αναπόδεικτα πράγματα, χωρίς κριτική, έλεγχο, τεκμηρίωση. Αφού η πίστη στο "θείο" συνιστάται ως κάτι καλό και σεβαστό, αφού επικροτείται η πίστη σε αγγέλους και θαύματα, γιατί να μην πιστεύουν οι άνθρωποι και την οποιαδήποτε άλλη απιθανότητα ή δεισιδαιμονία ή εξαπάτηση που εντέχνως θα τους προβληθεί; Και να γίνονται έτσι ευκολόπιστοι ασταθείς κι επιρρεπείς σε κάθε είδους προπαγάνδες.
Το μάθημα των θρησκευτικών μαθαίνει στα παιδιά ότι στον κόσμο μας υφίστανται στ’ αλήθεια υπερφυσικές οντότητες και επιρροές. Αυτό είναι ψεύδος που έρχεται σε εμφανώς κατάφoρη αντίφαση με τη διδασκαλία των επιστημονικών μαθημάτων, που μαθαίνει στα παιδιά μας στο σχολείο πώς αληθινά είναι και πώς λειτουργεί ο κόσμος. Όμως αυτή η μαθησιακή συνύπαρξη οδηγεί σε ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΗ ΣΥΓΧΥΣΗ και θεώρηση της ανυπόστατης πίστης ως ορθολογισμό.
Αλλά περαιτέρω το μάθημα των θρησκευτικών ισχυρίζεται και μαθαίνει στα παιδιά ότι οι υπερφυσικές οντότητες και επιρροές όχι απλώς υπάρχουν αλλά ότι ΕΛΕΓΧΟΥΝ και κανονίζουν τη ζωή τους. Επιδιώκει την ΕΞΑΡΤΗΣΗ τους από αυτή την δοξασία, ώστε η πίστη σε αυτήν να χρησιμοποιείται για τον έλεγχό τους. Επιδιώκεται τη δια βίου αιχμαλωσία των παιδιών σε μια ΑΥΤΑΠΑΤΗ που φτιάχνει ποίμνια, όχι πολίτες. Όλα αυτά συνιστούν πνευματική αποπλάνηση ανηλίκων και αποτελούν ΕΓΚΛΗΜΑ που πρέπει να διώκεται. Αυτό είναι το "μάθημα" των θρησκευτικών.


Τίθεται επομένως στο ΣτΕ θέμα συνταγματικότητας του κατά πόσον η δικαιοδοσία της διοίκησης μπορεί να εξικνείται μέχρι του σημείου να διδάσκει στα παιδιά ψέματα ως αλήθειες (ομολογιακό "μάθημα") και όχι ξεκάθαρα και δηλωμένα ως δοξασίες της επικρατούσας θρησκείας (αντικειμενικό, πλουραλιστικό μάθημα). Εάν δηλαδή παραβιάζει τα άρθρα 13 και 16 του Συντάγματος για την ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης και για τη διάπλαση ελεύθερων και υπεύθυνων πολιτών. Αυτή είναι η βασική αναμενόμενη κρίση από το ΣτΕ. 

Εάν το ΣτΕ κρίνει ότι η διοίκηση με την ισχύουσα διδασκαλία των θρησκευτικών παραβιάζει τα παραπάνω άρθρα του Συντάγματος τότε θα πρέπει αυτή η διδασκαλία να αποσυρθεί και να αντικατασταθεί με ένα πραγματικό μάθημα που να περιγράφει το θρησκευτικό φαινόμενο και την τεράστια και σημαντική ιστορία του "από τα έξω", αντικειμενικά, ως γνώση, όχι ως πίστη. Και έτσι μπορεί να είναι υποχρεωτικό μάθημα Γνώσης.


Εάν όμως το ΣτΕ κρίνει ότι για τους αποδεχόμενους το περιεχόμενο του ισχύοντος μαθήματος ως αληθινό ή επιθυμητό δεν υπάρχει παραβίαση των άρθρων 13 και 16 του Συντάγματος, αλλά ότι υπάρχει για όσους το θεωρούν ψευδές ή θρησκευτικά ανεπιθύμητο, τότε για αυτούς οφείλει να νομολογήσει προαιρετικότητα συμμετοχής τους στο μάθημα μέσω υπεύθυνης ΔΗΛΩΣΗΣ ΑΠΟΧΗΣ λόγω παραβίασης για αυτούς των άρθρων 13 και 16 του Συντάγματος σε συνδυασμό με τον Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, βάσει του οποίου δεν οφείλεις να δηλώσεις τι είσαι ή τι δεν είσαι.

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018

Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ «ΓΑΜΙ@ΜΑΣΤΕ» ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΙΟΥΔΑ


Γεώργιος Κοσμόπουλος

Η ΠΟΡΝΟΝΥΜΦΗ ΘΑΜΑΡ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΘΕΡΟ ΤΗΣ ΙΟΥΔΑ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΤΟΝ ΦΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΖΑΡΑ ΠΡΟΠΑΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Ο Ιούδας γιος του Ιακώβ γενάρχης μίας των Δώδεκα φυλών του Ισραήλ, είχε τρείς γιούς τον Ηρ, τον Αυνάν, και τον Σηλά. Aρχικά o Ιούδας πάντρεψε με την Θάμαρ τον πρωτότοκο γιο του Ηρ που όμως…… τον σκότωσε ο Γιαχβέ επειδή ήταν κακός. Στην συνέχεια η Θάμαρ σύμφωνα με την Εβραϊκή νομοθεσία που προστάτευε την ιδιοκτησία και την καθαρότητα της φυλής, έπρεπε να παντρευτεί τον δευτερότοκο γιό του Ιούδα. Τα παιδιά όμως που θα γεννιόνταν από αυτή την σχέση δεν θα ήταν παιδιά του εν ζωή αδελφού αλλά του πεθαμένου. Ο δευτερότοκος γιός του Ιούδα ο Αυνάν που έλαβε για γυναίκα την Θάμαρ, όταν ερχόταν σε ερωτική επαφή μαζί της εκσπερμάτωνε στο έδαφος (εξ ου και ο όρος αυνανισμός) Δεν ήθελε να τεκνοποιήσει γιατί το τέκνο που θα γεννιόταν θα ήταν τέκνο του πρωτότοκου πεθαμένου αδελφού του, και θα κληρονομούσε τα πρωτοτόκια που ήδη είχαν περιέλθει σ’ αυτόν. Επειδή αυτό που έκανε φάνηκε πονηρό ο Γιαχβέ τον σκότωσε και αυτόν. Τότε η Θάμαρ έμεινε μόνη και ο πεθερός της ο Ιούδας της είπε: πήγαινε κορίτσι μου στους γονείς σου να μείνεις, γιατί ο τρίτος μου γιος είναι πολύ μικρός και άμα μεγαλώσει θα τον παντρευτείς. Ο καιρός πέρασε, αλλά ο Ιούδας δεν σκεφτόταν να δώσει τον μικρό του γιο στην Θάμαρ. Δύο γιούς του έχασε από αυτή την γυναίκα, και φοβόταν μήπως από το χέρι του Θεού πέθαινε και το τρίτο του παιδί ο Σηλά. Όταν η Θάμαρ έμαθε ότι ο πεθερός της δεν θα της έδινε τον μικρό του γιό, έβγαλε τα ρούχα της χηρείας και ντύθηκε σαν πόρνη. Η βίβλος αναφέρει:
ΓΕΝΕΣΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΗ’ (ΕΔΑΦΙΑ 13-18)
Όταν τελείωσε το πένθος από τον θάνατο της γυναίκας του ο Ιούδας αναχώρησε για το αγρόκτημα του στην περιοχή Θαμνά , για να κουρέψει τα πρόβατα του. Όταν η Θάμαρ είδε ότι ο πεθερός της πήγαινε στην Θαμνά, έβγαλε τα φορέματα της χηρείας ντύθηκε με ελαφρύ ένδυμα, σκεπάστηκε με πέπλο, καλλωπίστηκε και κάθισε στις πύλες της πόλης Αινάν στο σημείο όπου ο δρόμος διασταυρώνεται με το δρόμο που οδηγεί στην Θαμνά. Όταν την είδε ο Ιούδας επειδή είχε σκεπάσει με πέπλο το πρόσωπο της την πέρασε για πόρνη και της είπε: ΙΟΥΔΑΣ: «Άφησέ με, να πλαγιάσω μαζί σου».. ΘΑΜΑΡ: «Τι θα μου δώσεις για να πλαγιάσεις μαζί μου;» ΙΟΥΔΑΣ: Θα σου στείλω ένα κατσίκι από το κοπάδι μου. ΘΑΜΑΡ: Εάν μου δώσεις ενέχυρο (καπάρο) μέχρι να μου το στείλεις τότε δέχομαι. ΙΟΥΔΑΣ: Τι ενέχυρο να σου δώσω; ΘΑΜΑΡ: Το σφραγιδοφόρο δακτυλίδι σου, το περιλαίμιο σου και το ραβδί που έχεις στο χέρι σου. Τότε της τα έδωσε πλαγιάσανε και έμεινε εκείνη έγκυος από αυτόν. (και έδωκε αυτή και εισήλθε προς αυτήν και εν γαστρί έλαβεν εξ αυτού.) Έπειτα η Θάμαρ σηκώθηκε, έβγαλε το σάλι της και ντύθηκε με τα ενδύματα της χηρείας της και έφυγε. Ο Ιούδας για να πάρει πίσω το καπάρο του, της έστειλε ένα κατσικάκι με το φίλο του τον Οδολλαμίτη, αλλά εκείνος δεν τη βρήκε. Τελικά επέστρεψε στον Ιούδα και του είπε: «Δεν τη βρήκα και, εκτός από αυτό, οι άντρες του τόπου είπαν: “Δεν υπήρξε ποτέ πόρνη σε αυτόν τον τόπο”». Και ο Ιούδας είπε: «Ας τα κρατήσει, ώστε να μην γελοιοποιηθούμε. Πάντως, εγώ έστειλα το κατσικάκι, αλλά εσύ δεν τη βρήκες».
ΓΕΝΕΣΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΛΗ’ (ΕΔΑΦΙΑ 24-26)
Τρεις μήνες αργότερα ήρθαν και είπαν στον Ιούδα: «Η Θάμαρ η νύφη σου πόρνευσε, και είναι και έγκυος τριών μηνών από την πορνεία της». Τότε ο Ιούδας είπε: «Να τη βγάλετε έξω και να την κάψετε ζωντανή. (εξαγάγετε αυτήν, και κατακαυθήτω.) Ενώ λοιπόν την πήγαιναν στον τόπο του μαρτυρίου παρουσίασε τα ενέχυρα και έστειλε μήνυμα στον πεθερό της λέγοντας: Έμεινα έγκυος από τον άντρα στον οποίο ανήκουν αυτά τα ενέχυρα». (εκ του ανθρώπου ούτινος έστιν, εγώ εν γαστρί έχω) Έτσι με την παρουσίαση του ενέχυρου η προμήτωρ πόρνη Θάμαρ γλίτωσε το κάψιμο. Από αυτή την σχέση της Θάμαρ με τον Ιούδα η οικογένεια «γαμι@μαστε» ....του Πατριάρχη Ιούδα απέκτησε τον Φαρές και τον Ζαρά προπάτορες του Ιησού Χριστού. (ΒΙΒΛΟΣ ΓΕΝΕΣΕΩΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΥΙΟΥ ΔΑΥΙΔ, ΥΙΟΥ ἈΒΡΑΑΜ. 2 Ἀβραὰμ ἐγέννησεν τὸν Ἰσαάκ, Ἰσαὰκ δὲ ἐγέννησεν τὸν Ἰακώβ, Ἰακὼβ δὲ ἐγέννησεν τὸν Ἰούδαν καὶ τοὺς ἀδελφοὺς αὐτοῦ,
3 ἸΟΥΔΑΣ ΔΕ ΕΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟΝ ΦΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΖΑΡΑ ΕΚ ΤΗΣ ΘΑΜΑΡ Φαρὲς δὲ ἐγέννησεν τὸν Ἑσρώμ, Ἑσρὼμ δὲ ἐγέννησεν τὸν Ἀράμ, κ.λ.π (Ματθ. Κεφ. Α’ 2)
Ενδυμίων Γεώργιος Κοσμόπουλος



Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018

"Ιησούς" "Χριστός", Ιησούς - Υιός του Σειράχ και Απολλώνιος Τυανεύς

Ραβίνοι, αυλικοί και συγγενείς του παιδοκτόνου και συζυγοκτόνου αυτοκράτορα της Ρώμης Φλάβιου Βαλέριου Κωνσταντίνου ιταλικής καταγωγής μαζί με τον ραβίνο Σαούλ (Παύλος) έφτιαξαν νέα θρησκεία -απάτη- για το δικό τους όφελος. Έκλεψαν πολλά στοιχεία από άλλες θρησκείες, έκλεψαν όλα αυτά που έγραψε Εσσαίος Ιησούς-υιός του Σειράχ- ο οποίος ζούσε πριν 2150 περίπου χρόνια, πήραν όλα αυτά που ήταν και έλεγε διάσημος φιλόσοφος, χορτοφάγος, ζωόφιλος και θεραπευτής Απολλώνιος ο Τυανεύς.

Όταν γράφετε Ιησούς Χριστός, να γράφετε "Ιησούς" "Χριστός", Σαούλ (Παύλος), Ιησούς - Υιός του Σειράχ, Φλάβιος Βαλέριος Κωνσταντίνος και Απολλώνιος Τυανεύς.

Η χώρα του Αριστοφάνη έγινε 3η θεοκρατούμενη χώρα του κόσμου. Πως έγινε?
Πριν μιλήσετε για "τον" "Ιησού" "Χριστό", "θεούς", "διάβολο" και παρθένες που έγιναν έγκυες χωρίς να κάνουν προηγουμένως σεξ με τους άνδρες, να μελετάτε 30-40 χρόνια μέρα νύχτα όλους τους Αρχαίους Έλληνες, να μελετάτε 30-40 χρόνια μέρα νύχτα την Ελληνική Μυθολογία και άλλες γνωστές θρησκείες του κόσμου (π.χ τον Ινδουισμό, την Αιγυπτιακή, την Μεσοποτάμια Μυθολογία και Γραμματεία) να μελετάτε 30-40 χρόνια όλες τις επιστήμες του κόσμου, να μελετάτε 30-40 χρόνια την Πραγματική Ιστορία της Ελλάδας και του κόσμου γενικά, την οποία δεν έγραψαν οι νικητές, να μελετάτε μέρα νύχτα επί 30-40 χρόνια την 95% Εβραϊκή Π. & Κ. Διαθήκη, να μελετάτε γνωμικά, αποφθέγματα και παροιμίες όλων των λαών του κόσμου για θρησκείες και μυθολογίες και μετά να μιλάτε. Εγώ αυτό έκανα και κάνω όλη τη ζωή. "Η γη είναι επίπεδη."

Ο Απολλώνιος ο Τυανεύς, ο μυστηριώδης Έλληνας γητευτής, μάγος και θεραπευτής, με την μακριά ξανθή κώμη και τα γαλανά μάτια έζησε την ίδια περίπου εποχή με τον "Χριστό".Υπήρξε ιερέας του Ασκληπιού, οπαδός της φιλοσοφίας του Πυθαγόρα, φιλόσοφος ο ίδιος και διδάσκαλος με μεγάλη απήχηση στις λαϊκές μάζες. Έζησε ζωή ενάρετη, λιτή, αποποιούμενος τα υλικά αγαθά και καταδικάζοντας αυστηρά τις καταχρήσεις και την αμαρτία. Γι' αυτό τον αποκάλεσαν "θείον άνδρα". Περιβάλλονταν από πιστούς μαθητές και έκανε πολλά θαύματα, όπως και ο "Ιησούς". Οι προφητικές και τηλεπαθητικές ικανότητές του ήταν τέτοιες που η φήμη του απλώθηκε σε όλον τον τότε γνωστό κόσμο. Ο Έντουαρντ Γκίμπον αλλά και οι συγγραφείς του μεσαίωνα και της Αναγέννησης, διατύπωσαν την άποψη ότι ο "Ιησούς" δεν ήταν άλλος από τον Απολλώνιο Τυανέα. Οι 'Αραβες συγγραφείς τον αποκάλεσαν Μπαλίνα και σώζονται στην αραβική γλώσσα φιλοσοφικά κείμενά του. Η Μαρία Τζιέλσκα, ερευνώντας τον θρύλο και την ιστορία, μας δίνει μια ανάγλυφη εικόνα του Απολλώνιου, του μύστη αυτού του Πυθαγορισμού, και διώχνει κάποια από τα σύννεφα που καλύπτουν την μυστηριώδη, όσο και γοητευτική προσωπικότητά του. 

(ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)








Απολλώνιος ο Τυανεύς

Από την Βιβλιοθήκη των Ελλήνων, των εκδόσεων Γεωργιάδης, "Φιλόστρατου, Βίος Απολλωνίου Τυανέως", Σελίδα 63, τόμος Α'

Ο Απολλώνιος αναπροσαρμόζει την διατροφή και την ενδυμασία του.


VIII
. Επειδή ο Εύξενος θεώρησε ότι ο Απολλώνιος καταπιάνεται με υψηλούς στόχους και τον ρώτησε από πού θα αρχίσει, εκείνος απάντησε: "Από όπου ακριβώς και οι γιατροί, διότι και εκείνοι καθαρίζοντες τους στομάχους, άλλους δεν τους αφήνουν να αρρωστήσουν και άλλους τους θεραπεύουν". Και αφού είπε αυτό , εγκατέλειψε τις ζωϊκές τροφές, ως μη καθαρές και ως παχυντικές του νου, και σιτιζόταν με ξηρούς καρπούς και φρούτα, καθώς και με χόρτα, λέγοντας ότι αυτά είναι καθαρά, όσα δηλαδή η ίδια η γη προσφέρει.
Για το κρασί έλεγε ότι είναι καθαρό πιοτό, ως προερχόμενο από φυτό πολύ ήμερο για χάρη των ανθρώπων, αλλ' ότι έρχεται σε αντίθεση με τα συστατικά του νου, επειδή θολώνει την αιθέρια φύση της ψυχής. Μετά την κάθαρση του στομάχου, που έγινε μ' αυτόν τον τρόπο κάνει κόσμημά του την ξιπολυσιά, ντύνεται ενδύματα λινά, εγκαταλείποντας τα ενδύματα από υλικά ζώων, αφήνει μακρυά μαλλιά και ζει στον ναό.

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

Πως ήταν ο "Χριστός"




Petros Zafeiriou

Για να δούμε και κάτι άλλο. Ήταν όμορφος ο Ιησούς; Υπάρχει σε όλο τον κόσμο η εντύπωση ότι ήταν όμορφος, ψηλός, λεπτός, με ξανθά μακριά μαλλιά και γαλανά ματιά. Όλοι έχουμε αυτή την εικόνα στο μυαλό μας, μια εικόνα που μας έχουν πλασάρει οι αγιογράφοι και το Χόλυγουντ!



Πάω γυρεύοντας, μου φαίνεται, για να φάω κανέναν αφορισμό! Λοιπόν, θα τα πω και ο… Θεός βοηθός! Ο Κύριος ήταν κοντός, φαλακρός και άσχημος. Επίσης είχε χοντρό μούσι, όπως είχαν και οι διδασκαλίες του! Αυτό μας το επιβεβαιώνουν ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς, τα απόκρυφα του Ιωάννη, τα απόκρυφα του Πέτρου αλλά και ο μέγας χριστιανός πατέρας Ωριγένης (178 μ.Χ) που ευνουχίστηκε μόνος του για χάρη του Ιησού! Θου φυλακή το στόματί μου Κύριε!

[(πράξεις του Πέτρου, απόκρυφα) …Ο προφήτης λέει για αυτόν (Ιησού): τον είδαμε και δεν είχε ούτε ομορφιά ούτε ανάστημα]

[(Κλήμης ο Αλεξανδρεύς) …αλλά ότι ο Κύριος είχε μια άσχημη εξωτερική εμφάνιση, αυτό το αποδεικνύει το πνεύμα (προφητεία) του Ησαΐα… «η μορφή του μισητή και κατώτερη από τους ανθρώπους».]

[(Ωριγένης, κατά Κέλσου) …Ομόφωνα λοιπόν είναι καταγραμμένο, πως το σώμα του Ιησού ήταν κακόμορφο, αλλά όχι αγενές όπως λέει ο Κέλσος (ακόμη δεν αναφέρεται ξεκάθαρα εάν ήταν κοντός).]

[(πράξεις του Ιωάννη 90, απόκρυφα) …και αυτός (ο Ιησούς), γυρνώντας προς εμένα, φαινόταν σαν άντρας με μικρό ανάστημα (κοντός) και έπιασε το μούσι μου και το τραβούσε]

[(πράξεις του Ιωάννη 88, απόκρυφα) …όταν αυτός (ο Ιησούς) διάλεξε τον Πέτρο και τον Ανδρέα (για μαθητές), οι οποίοι ήταν αδέρφια, αυτός (ο Ιησούς) ήρθε προς εμένα και τον αδερφό μου, λέγοντας: Έχω ανάγκη από εσάς, ελάτε προς εμένα. Και ακούγοντας αυτό ο αδερφός μου είπε: Ιωάννη, τι έχει αυτό το παιδί που είναι στην ακτή και μας φωνάζει; Και εγώ είπα: Ποιο παιδί; …Αυτός (Ιησούς) φαινόταν σε εμένα σχεδόν φαλακρός, αλλά το μούσι του πυκνό και πεταχτό, αλλά στον Ιακώβ (φαινόταν) σαν έναν νεαρό, που το μούσι του μόλις βγήκε]

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018

ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ!!

Ανώνυμος
ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ!! ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΗ ΠΡΕΟΕΛΕΥΣΗ Κ ΚΟΙΝΟ ΣΤΟΧΟ!! ΝΑ ΠΟΛΩΣΟΥΝ Κ ΝΑ ΦΑΝΑΤΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΕΙΡ
ΟΤΕΡΕΣ!! ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ Κ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΕΝΑΝ ΛΑΟ ΜΑΛΘΑΚΟ Κ ΡΑΓΙΑ, ΥΠΟΔΟΥΛΟ ΩΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Κ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ,ΝΑ ΣΚΥΒΕΙ ΥΠΟΤΕΛΩΣ Κ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΩΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΕΙ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΛΗΜΑ ΘΕΟΥ!! ΠΟΣΟ ΜΥΑΛΟ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΙΣΤΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ Κ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ, Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙ ΑΠΟΛΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΤΕΧΝΕΣ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟ-ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΠΟΧΗ?? ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΑΝ ΝΑΟΥΣ Κ ΑΓΑΛΜΑΤΑ, ΚΡΑΤΗΣΤΕ Κ ΜΙΑ ΠΙΣΙΝΗ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ-ΝΕΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ!! ΤΥΧΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟ ΝΑΟΥΣ Κ ΤΥΧΑΙΑ ΠΗΓΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ Κ ΕΚΤΙΣΕ ΠΑΝΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ?? ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΘΕΟΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ!! ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΣΤΟΝ ΕΝΑ Κ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΟ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ, ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΝΟΥ Κ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ!!! ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΕ ΤΡΙΑΔΙΚΟΤΗΤΕΣ, ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ, ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ, ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΑΛΛΑΧ!!!



Περισσότερες πληροφορίες


Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2018

ΕΛΛΗΝΑΣ ή γιαχβέ - χριστιανός δηλ. γκόιμ


Polixeni Deli

Ο Ισραηλινός ηγέτης της Σεφαρδίας, Ραβίνος Οβάντια Γιόσεφ, στο εβδομαδιαίο κήρυγμα, δήλωσε κατά τη διάρκεια δημόσιας συζήτησης σχετικά με το είδος των εργασιών που επιτρέπεται στους μη Εβραίους να εχουν στο Shabbat: «Οι Γκόιμ γεννήθηκαν μόνο για να μας εξυπηρετήσουν. Χωρίς αυτό τον σκοπο, δεν έχουν καμία θέση στον κόσμο, μόνο για να εξυπηρετήσουν το λαό του Ισραήλ υπαρχουν. Γιατί χρειάζονται οι μη εβραίοι; Θα δουλέψουν, θα οργώσουν, θα θερίσουν, θα καθίσουμε σαν αφεντες και θα φάμε», είπε γελώντας και είχε δίκιο.- «Φανταστείτε όταν πεθαίνει ο γαιδαρος μας, θα πεθάνει, χάνουμε χρήματα. Ο γαιδαρος είναι ο υπηρέτης μας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο εχει μακροζωία, για να εργαστεί καλά για καποιον Εβραίο» δήλωσε ο ραβίνος, που πρόσφατα έκλεισε τα 90 !!!
«Θυμηθείτε παιδιά μου, ότι ολόκληρη η Γη πρέπει να ανήκει σε εμάς τους Εβραίους και ότι οι Εθνικοί (μη εβραίοι), που είναι απλά περιττώματα των ζώων, δεν πρέπει να έχουν τίποτα». Mayer Amschel Rothschild στο επιθανάτιο κρεβάτι του, 1812

«Οδηγούμε τους Χριστιανούς σε πόλεμο, με το να εκμεταλλευόμαστε την ηλιθιότητα, την άγνοια και την εθνική τους υπερηφάνεια. Θα σφαγιάσουν ο ένας τον άλλον και έπειτα θα έχουμε αρκετό χώρο για τους δικούς μας» Rabbi Reichorn, στο Le Contemporain, Juli 1880
«Εμείς οι Εβραίοι βρισκόμαστε στη βάση σχεδόν όλων των πολέμων σας. όχι μόνο της ρωσικής επανάστασης αλλά και της κάθε σημαντικής επανάστασης στην ιστορία σας.Το κάναμε μόνο με την ακαταμάχητη δύναμη του πνεύματός μας, με ιδέες και προπαγάνδα ». Marcus Eli Ravage Century Magazine Jan 1928
http://terrapapers.com/peri-anti-evraikis-ypothesis/
Μετά σου φταίω εγώ που σε αποκαλώ ΜΑΙΜΟΥ και μου λες να περιορίσω την "οργή" μου, υποθέτοντας ότι νοιάζομαι για μαϊμούδες και οργίζομαι!!!!! 🤣😀😁😅


Δεν διατίθεται αυτόματο εναλλακτικό κείμενο.
Polixeni Deli

Η Αληθινή Αιτία για τον Αντι-Σιμητισμό, από τον Ραβίνο Marcus Eli Ravage Φυσικά και μας απεχθάνεστε. Δεν υπάρχει λόγος να το αμφισβητείτε αυτό. Γι’ αυτό ας μη χάνουμε τον καιρό μας με αμφισβητήσεις και δικαιολογίες....


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...






Το «άγιο φως» που δεν άναψε ποτέ

Οι κατάρες απ τον Θεό της «αγάπης» Γιαχβέ

Η Βίβλος της ντροπής!! Ανθρωποθυσίες Γενοκτονίες & Κείμενα

Μίσους σε Παλαιά-Καινή Διαθήκη

Ο μισογυνισμός στον χριστιανισμό!! Απίστευτα κείμενα μίσους για την γυναίκα!!!

Ιησούς: Κήρυκας μίσους, διχασμού και ανθελληνισμού

Χριστιανικά εγκλήματα: Στο μοναστήρι Κερατέας καλόγριες δολοφόνησαν 150 παιδιά!!

Παυλιανισμός: Η Παγκόσμια Θρησκεία που ιδρύθηκε πριν δύο χιλιάδες χρόνια;

Η Ρωμαϊκή Συνομωσία για την Εφεύρεση του Ιησού

Η δια εγκλημάτων επιβολή του ιουδαιοεβραιοχριστιανισμου. Ορθόδοξη Ιερά Εξέταση: Κτηνωδίες των πατριαρχείων Κωνσταντινούπολης και Μόσχας

Η γενοκτονία των Ελλήνων – Σκυθόπολης

Το χειρόγραφο της Προμηθέας: Τα διαχρονικά πάθη του Ελληνισμού.

Οι Γενοκτονίες κατά των Ελλήνων:

Η καταστροφή του Ελληνικού Έθνους, του Ελληνικού Πολιτισμού, της Ελληνικής Γραμματείας και της Ελληνικής Παιδείας

Καταστροφές Ελληνικών Ιερών από τον χριστιανικό φανατισμό

Η Θαμμένη Ελλάδα – Γιάννης Λάζαρης

Καταστροφές αρχαίων ναών και ποιες εκκλησίες χτίστηκαν πάνω τους.

Πλήρης οδηγός

Θεοδοσιανός κώδικας (Κατά ελλήνων)!

Ιουστινιάνειος κώδικας (Κατά ελλήνων)!

Ιουλιανός: Κατά χριστιανών

Η γενοκτονία 270.000 ελλήνων το 961 από τους βυζαντινοχριστιανούς κατακτητές!!!

Η αλήθεια για την εγκληματική ιστορία του χριστιανισμού

Στο φως ο ομαδικός τάφος των σφαγιασθέντων Ελλήνων το 390 μ.κ.χ. στην Θεσσαλονίκη

Η μεγάλη προδοσία της ορθοδοξίας το 1940

Φωτογραφίες με ρασοφόρους και γερμανούς

Ο ανθελληνικός ρόλος της Εκκλησίας επί Τουρκοκρατίας

Ὀρέστης πηλεύς: Ο εβραιοχριστιανισμός σαν ορθοδοξία, ρωμαιοκαθολικισμός, προτεσταντισμός, μασονία, σατανισμός, γιαχωβαδισμός, είτε οποιαδήποτε άλλη μορφή επιβλήθηκε με τη σπάθη της εξουσίας από τις αρχές του τρίτου αιώνα

Ποιος κάλεσε τους Τούρκους στην Κύπρο;

Η ισχυρότερη πολιτική δύναμη σήμερα στον κόσμο είναι ο πάπας, οι ιμάμηδες των μουσουλμάνων, οι χαχάμηδες των εβραίων, οι σιχ και οι σουχ και οι Σέιχ-Σού και όλα τα τσάνταλα

Ο Ιστορικός εμπαιγμός για την άλωση της Νέας Ρώμης. Πως οι Χριστιανοί παρέδωσαν την Νέα Ρώμη στους Οθωμανούς και συνέχισαν την κυριαρχία τους στον Ελληνικό κόσμο καταπιέζοντας τους Έλληνες

Ιωάννης Χρυσόστομος... μέγας σκοταδιστής και ανθέλληνας!

Σπάνιο Ντοκουμέντο: Ο όρκος υποταγής των χριστιανών πατριαρχών στο σουλτάνο!! Η μεγάλη προδοσία της ορθοδοξίας στο έθνος!!

Από θεού η δουλεία του Γένους!!!!!! "Σοφά λόγια" του "Αγίου" Γέροντα Κοσμά του Αιτωλού. Κοσμάς Αιτωλός: Δεν είστε Έλληνες. Είστε Χριστιανοί και απάτριδες

Η προδοσία της Εκκλησίας – Ποιος είναι ο Γρηγόριος ο Ε΄;

Ο αφορισμός της Επανάστασης του 1821 από την Εκκλησία

Υπήρχαν, ή όχι κρυφά σχολεία επί τουρκοκρατίας;

Οι ένοπλες δυνάμεις της χώρας υπό Ιουδαιοχριστιανική κατοχή! "Ελληνικός Στρατός": Από φύλακες της πατρίδας κουβαλητές λειψάνων και εικόνων!!!!

Εθνική τράπεζα ποιου έθνους;;;

Χριστιανισμός και Ιουδαϊσμός - Οι αλήθειες πονάνε τους προσκυνημένους

Χριστιανισμός: Το εργαλείο του παγκόσμιου σιωνισμού για τον έλεγχο της "μάζας"!!

Χριστιανισμός και Εκκλησία: H φιλανθρωπία τους σαρώνει ό,τι άφησε όρθιο η οικονομία τους

Η παρακμή του Ελληνισμού ως συνέπεια της θεοκρατούμενης Ελλάδας. Του Ναύαρχου Αντώνιο Αντωνιάδη, Επίτιμο Αρχηγό Γ.Ε.Ν.

Βόμβα από το Βήμα: Πάνω από 214 εκατ. Ευρώ κάθε χρόνο για την μισθοδοσία ρασοφόρων

Η περιουσία της Εκκλησίας της Ελλάδος ξεπερνά τα 5 τρις. ευρώ! Στο λαό τίποτα!

Το "ιερό" φαγοπότι άξιας πέντε δις. ευρώ των απατεώνων καλόγερων του άθλιου όρους

Οι χριστιανοφασίστες θα βάζουν στη φυλακή όσους κάνουν κριτική στον χριστιανισμό.

Πάπας Φραγκίσκος: «Μέσα σε κάθε χριστιανό υπάρχει ένας Εβραίος!»

Ορθοδοξία και Μισαλλοδοξία

Πως η χώρα της αριστοφανικής σάτιρας μεταλλάχθηκε στην 3η Θεοκρατία Παγκοσμίως!

"Μέγας" Κωνσταντίνος, Ιουστινιανός, Θεοδόσιος, οι σφαγείς των Ελλήνων, ψηφίστηκαν ως...μεγάλοι..."Έλληνες"!!!!!!!

Παπάς συμπαθεί περισσότερο τους άθεους παρά τους θρησκευόμενους

Κάνε μια εικόνα να κλάψει, μπορείς! Οι ειδωλολατρικές πρακτικές της ορθοδοξίας (προσθήκη παραρτήματος) ;

Παραγωγοί των θαυμάτων οι πωλητές μεταφυσικότητας. Γιατί δεν επεμβαίνουν εισαγγελείς;

Το Ισλάμ δεν είναι μόνον θρησκεία αλλά πολιτικό/οικονομικό & κοινωνικό σύστημα. Του Υποστράτηγου ε.α. Κωνσταντίνου Κωνσταντινίδη

Συμβολισμός της Ελληνικής Σημαίας - Ολοκαύτωμα και γενοκτονία του Ελληνικού λαού από τα μέσα του 4ου αιώνα μ.χ. έως το έτος 1922

Το θανάσιμο μυστικό του Βατικανού και του «Αγίου» Όρους.. Α’- B

Ηθική Θρησκειών. Από την Ελευθεροτυπία της 18ης Μαρτίου του 2005

Έλληνας..1500 χρόνια απαγορεύονταν αυτή η λέξη με ποινή θανάτου

Η λειψανολατρεία στον χριστιανισμό. Όλα στην υπηρεσία της πίστεως και στο παγκάρι!!
Βιβλίο -"Ελλάς στον τάφο του Χριστιανισμού: Χριστιανισμός και Εκκλησία: Όλη η Αλήθεια"
https://nottochurch.blogspot.com/2016/04/blog-post.html


Φονικές και Σκοταδιστικές Θρησκείες της Ερήμου

Αγία Σιών, ΕλλαδοΜασονοΠαπαδοΙσραηλιστάν, ΕλλάδοΜασονοΠαπαδοΓιαχβεδιστάν, Μαριάμ, Γεσουά, "Γεσούα" (ישוע), στην πλήρη μορφή "Γεχοσούα" (יהושע) -σημαίνει ο «Γιαχβέ / Ιεχωβά είναι σωτηρία-, ανθελληνισμός, ανθελληνισμός, ανθελληνισμός, σκοτάδι μέσα στο σκοτάδι, γιαχβεδισμός, γιαχβεδισμός, γιαχβεδισμός, παπάδες, παπάδες, παπάδες, παπαδισμός, εθνοπροδοσίες, εθνοπροδοσίες, εθνοπροδοσίες, απάτες, απάτες, απάτες, μισογυνισμός, προσηλυτισμός, προσηλυτισμός, προσηλυτισμός, ιουδαιογιαχβεδοπαυλοσαουλοφλαβιοβαλεριοκωνσταντινοπαπαδογεσουαϊσμός, γιαχβέγονοι, εθνοπροδοσίες, εθνοπροδοσίες, εθνοπροδοσίες, γενοκτονίες εκατομμυρίων αρχαίων Ελλήνων οι οποίοι δεν ήθελαν να γίνουν ιουδαιοχριστιανοί, οι οποίοι δεν ήθελαν να γίνουν γιαχβέγονοι / γιαχοβάδες, απάτες, απάτες, απάτες, ιουδαϊσμός, ιουδαιογιαχβεδογεσουαϊσμός, ιουδαιογιαχβεδοπαπαδισμός, μωαμεθανισμός, χριστιανική κατάθλιψη, χριστιανική λειψανολατρεία, χριστιανική πτωματολατρεία και άλλα όλα σε αυτό το blog, όλα σε αυτή την ιστοσελίδα.

Όσο υπάρχουν φονικά έθιμα και παραδόσεις, όσο υπάρχει Εκκλησία Α.Ε., όσο υπάρχει ΙουδαιοΓιαχβεδισμός, ΙουδαιοΓιαχβεδοΠαυλοΣαουλοΦλαβιοΒαλεριοΚωνσταντινοΠαπαδοΓεσουαϊσμός και ΙουδαιοΓιαχβεδοΜωαμεθανισμός, όσο «άνθρωποι» θα τρώνε σάρκες, πτώματα, πρόσωπα, πόδια, χέρια, πλάτες, νεφρά, κεφαλές, συκώτια, αυτιά, γλώσσες, καρδιές, στομάχια, ουρές, έντερα, μωρά, παιδιά, γονείς όντων που δεν ανήκουν στο ανθρώπινο γένος, δεν υπάρχει σωτηρία των ανθρώπων, δεν υπάρχει σωτηρία των ζώων, δεν υπάρχει σωτηρία του κόσμου.
πρώην νεκροπτωματοφονοζωοψαροσαρκοσκουληκοπαρασιτοφάγος κανίβαλος Βασίλης Καφαταρίδης

http://humanisticecology.blogspot.com/